keskiviikko 1. elokuuta 2012

Öljyä kainaloon.

Tässä ykspäivä oltiin Nestorin kanssa päikkäreillä ja mun dödön tuoksu tuli tosi vahvana mun nenääni. Mietin Nestoriparkaa, joka nukkui ihan siinä mun kainalossa. Juttelin kaverin kanssa ja hän suositteli kookosöljyä kainaloihin. Marssin heti meidän lähikauppakeskuksen luontaistuotekauppaan ja tämä lähti mukaani. Toimii paremmin kuin kemikaalidödö! Teho testattu hellepäivänä Nestori kantorepussa kaupungilla :) Suosittelen kaikille ja varsinkin pienten vauvojen äideille.

Purkissa lukee, että tuote on kiinteää alle 25 °C lämpötilassa. Öljy ollut viimepäivinä ihan nestemäistä :) Kesä, kesä!

6 kommenttia:

  1. Meillä samaa käytetään myös dödönä, vaavin ihossa ja omassa atooppisessa ihossa. Tykkään!

    VastaaPoista
  2. Mulla on myös tuota, ja dödönäkin olen testannut. Syön tuota, juon tuota, sivelen iholle.... Mutta dödönä ei oikein mulla tehonnut. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh, kookosöljystä on moneksi :) Oonkin miettinyt ostaisinko toisen purnukan keittiöön. Tuota samaa en viitsi laittaa suuhun, tai ainakaan muille tarjota, kun oon jo sormin sitä kainaloihin hivellyt.

      Poista
    2. Mulla on iso pönikkä tota ruokakäytössä. Ota purkki mukaan niin saat tota multa! :)

      Poista