maanantai 4. kesäkuuta 2012

Pieni kotiapulainen.


7 kommenttia:

  1. Heh, täällä ihan samat harrastukset. Yksi muumikulhokin jo kolisi lattialle joten kärppänä saa kyllä olla.

    Löysin tänne salaisen blogiystäväprojektin kautta, hauska oli huomata miten paljon yhtäläisyyksiä on! Meillä on syyskuun alussa syntynyt poika, joka sormiruokailee, on parikuisesta vessatettu, kannetaan jne. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja nythän mä hokasin että oletkin kovin tutunnäköinen, varmaankin siksi että meillä on yhteinen fb-kaveri (tai nyt kun katsoin niin kaksi jopa) ja ehkä olet ysvilläkin, poukkasin sua niin ei jää sulle vainoharhainen fiilis että kuka minä olen ;)

      Poista
    2. Joo kärppänä saa olla, tossa videolla näkyy kun Antti pelastaa yhden muumilautasen pois koneesta :)

      Voi vitsit, mun täytyykin tulla lukemaan sun blogias hetimmiten!

      Tökkäys huomattu ja ysvilläkin olen :)

      Poista
  2. Ihana! Samanlainen apulainen löytyy meiltäkin... ;)

    VastaaPoista
  3. Jääkaapin avaus aiheuttaa meillä saman efektin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, meillä on vain pieni jääkaappi, se on niin ylhäällä, ettei vauva sinne yletä. Onneks. Tänään se sukelsi pyykkikoneeseen. Jalat jäi toki ulkopuolelle.

      Poista